neděle 11. ledna 2015

Vánoční prázdninový read-a-thon - 2. týden

První týden read-a-thonu, který pořádala Vendea, dopadl velmi neslavně. A tak jsem se do druhého týdne vrhla s větším elánem.

Za celý týden jsem přečetla 737 stran. 

Což je sice spíše průměrné číslo, ale konečně mám pocit, že jsem se zbavila čtecí krize. A to si zaslouží oslavný taneček. :-D

Co jsem během toho týdne četla?
Podivná knihovna (Haruki Murakami) - přečteno
R. U. R. (Karel Čapek) - přečteno
Aliance  (Veronica Roth) - dočteno
Jáma a kyvadlo a jiné povídky (Edgar Allan Poe) - dočteno
Měděný jezdec (Paullina Simons) 
Chraň nás od zlého (Ralph Sarchie, Lisa Collier Cool) 
Pohádky k neuvěření (Terry Jones)
Edda - Bohatýrské písně 
Kytice (Karel Jaromír Erben)

A co vy? Máte občas čtecí krizi? A je na to nějaký lék?

5 komentářů:

  1. Krizi občas také mívám, číst se mi vůbec nechce, ale uvařím si nějaký dobrý čaj, zachumlám se do deky a začnu, jakmile se do čtení pustím, kniha mě pohltí a já se od ní nemohu odpoutat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak já to příště vyzkouším. Třeba to půjde. Ale většinou mám tu krizi tak měsíc, to bude chtít hodně čaje :D

      Vymazat
  2. Ahoj,promiň za koment úplně mimo.:-D
    Kdybys měla zájem o hrníček,tak jsme schopni zařídit velký - 0,4l. Pokud by to stačilo,ozvi se nám na mail nebo FB stránku. Bylo by to asi o 50Kč dražší.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý výběr :-). Murakami se ti líbil? My o něm pořád mluvíme ve škole a říkám si, že bych si od něj měla něco přečíst. A Kytice je bezkonkurenční!
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle Murakami byl fajn, ale víc se mi líbilo třeba Norské dřevo. :-) Kytice je super! :-)

      Vymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3