sobota 20. prosince 2014

Vánoční TBR

Vánoce se blíží, a to znamená spoustu volného času, válení se u televize a požírání cukroví...ehm...počkat. Já vlastně budu přes Vánoce pracovat (dobrovolně), takže válení se konat nebude. Paradoxně toho v práci přečtu vždycky nejvíc. :-)

A jelikož jsem v poslední době toho moc nepřečetla, rozhodla jsem si uspořádat takový malý osobní read-a-thon. :-)


Město z popela (Cassandra Clare)
Druhý díl Nástrojů smrti už mám rozečtený poměrně dlouho. Sice mě to vcelku baví (protože Jace), ale zase ne tolik, že bych se nemohla odtrhnout.









Aliance (Veronica Roth)
Závěrečný díl Povstalecké trilogie. Děkuji Královně za spoiler ve videu. BAM! (ne, fakt jsem to do tý doby nevěděla). Ale knihu už jsem rozečetla, nakonec mi to nedalo se nepodívat, jak to dopadne a jsem v podstatě spokojená :-D A i tak se na to těším. :-)







Měděný jezdec (Paulina Simons)
Na tuhle knihu jsem vážně zvědavá, jen mě odrazuje ta její tloušťka. Ale doufám, že se mi bude líbit.






Bouře mečů 1/2 (George R. R. Martin)
Asi není co dodat. Děsím se. Těším se.





Jáma a kyvadlo a jiné povídky (Edgar Allan Poe)
Poa jsem naposledy četla na gymplu a moc se mi líbil. Takže když Bastera uspořádala společné čtení, rozhodla jsem si dát re-reading. A znovu jsem se zamilovala. <3 Zatím jsem tedy přečetla jen pár povídek, ale rozhodně si chci přečíst všechny. Moc se mi líbí jazyk i to, že co má být děsivé, v dnešní době působí trošku naivně. Roztomilé! Navíc je společné čtení prodlouženo do 1. 1.! Tak se nezapomeňte připojit! :-)


Pohyblivé obzory (Milan Bauman)
V poslední době jsem se stala závislou na YouTube. A jelikož počet českých booktuberů není dostačující, zabrousila jsem i do neknižních vod a mimo jiné jsem si oblíbila Vědecké kladivo (asi před rokem mě totiž začala fascinovat matematika a chemie (i když jim stále nerozumím). Jenže některé věci můj mozek nestíhá během krátkých videí pochopit (PŘEKVAPENÍ! :-D). Ale já se nevzdám a jednou ti nakopu zadek, ty jedna božská částice!





Šachové figurky (Peter May)
Kdo říkal, že v nejbližší době nechce recenzní výtisky ani vidět? A kdo lhal? Ale to jsem nevěděla, že v té době v mé knihovničce na  Palmknihách už leží Peter May. A to je nabídka, která se neodmítá. :-)

Poslední aristokratka (Evžen Boček)
A ještě jeden recenzní ebook (protože jsem myslela, že mi nic k zrecenzování nedají). :-D  Ale je divný, že teď to beru naprosto s klidem. Možná je to tím, že ty emaily z Palmknih jsou úžasně milé :-) A na Aristokratku se moc těším. Vypadá to skvěle! A dostala jsem ji i jako audio! Jup!







A co se chystáte číst vy? Zapojíte se do společného čtení Poa? A máte rádi matematiku?

4 komentáře:

  1. Zajímavý seznam! Taky bych si konečně ráda přečetla Střet králů, ale ups čeká tu na mě x báječných recenzáků, které jsem co, stejně chtěla koupit achjo :D Madlenka zrovna říkala, že to audio je bezvadný Poslední aristokratky, tak dej vědět, jaké je! :) A Poe je bezva, já čtu Příhody Arthura Gordona Pyma a on mluví pořád o lodích a plachtění, ale sakra mě baví i to :D Budeme asi jediné dvě, ale to nevadí, dostaneš aspoň dvojitou výhru! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj. Než vydá další díl, tak stihneš přečíst všechny, které zatím vyšly :D Na tu audioknihu se těším. :-) Ale nejdřív si přečtu knihu. :-) Já bych byla radši, kdyby ti zatracení lidi toho Poa četli. Ale Arthura Gordona Pyma si teda taky seženu. :D Jsi mě nalákala (mne je jednoduchý nalákat :-))

      Vymazat
  2. Tvoje Vianoce trvajú mesiac? :D Každopádne veľa šťastia, skvelé knihy a rozhodne nie krátke. Ja mám v pláne dočítať Evitu (úžasná kniha mimochodom, odporúčam, ak máš rada životopisné romány), a potom na stole päť kníh, ktoré poputujú ďalej do knihobežníka, tak snáď i tie do konca roka stihnem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to bych potřebovala. :-) Vím, že to nestihnu všechno, ale třeba je alespoň začnu. :-) Děkuji za tip, na Evitu kouknu. Životopisný romány se mi líbí. :-) A přeji ti taktéž, abys to stihla přečíst :-)

      Vymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3