úterý 30. prosince 2014

Vánoční prázdninový read-a-thon - 1. týden


Asi to budu opakovat pořád, ale miluji read-a-thony! Ještě více ty, které pořádá nějaký český blogger. A tak mi Vendea tím svým udělala neskutečnou radost.

Pondělí 22.12.
První den začal nadějně. Na telefonu jsem si rozečetla Poslední aristokratku od Evžena Bočka, která se mi báječně trefila do aktuálního rozpoložení.

Četla jsem: 
Poslední aristokratka - 142 stran
Město z popela - 18 stran


Úterý 23.12. 
V úterý jsem měla první slavnostní den, jelikož jsme slavili Vánoce s přítelovou rodinou. Navíc jsem půl dne prospala. Ale stálo to za to. :-) 

Četla jsem: 
Město z popela - 29 stran


Středa 24.12.
Ráno jsem vstávala do práce, kde jsem byla až do půl čtvrté. Sice toho v práci většinou přečtu nejvíce, ale teď jsem byla po předchozím večeru nějaká zmožená, takže jsem jen koukala na pohádky :-) Pak jsem přišla domů a balíc (je ten přechodník dobře? :-D) dárky, poslouchala jsem audiopovídku Smola. Je báječná. Doporučuju! 

Četla jsem: 
Město z popela - 9 stran - dočteno


Čtvrtek 25.12.
Pro změnu jsem byla v práci. A koukala jsem na pohádky. Ale večer jsem neodolala a strávila chvilku ještě s Aristokratkou. 

Poslední aristokratka - 66 stran


Pátek 26.12.
V práci jsem dočetla Poslední aristokratku (kdybych věděla, že mi zbývá takový kousek, tak ji dočtu už ve čtvrtek). A pak ještě jeden rychlý Edgar <3

Četla jsem: 
Poslední aristokratka - 24 stran
Jáma a kyvadlo a jiné povídky - 4 strany



Sobota 27.12.
Já vím, že jsem ostuda, ale jelikož mám příští týden volno, doufám, že vše doženu. Teď už jsem nějaká upracovaná a nejraději bych jen seděla a koukala do blba. Nebo na pohádky. :-) Takže večer jen trocha Edgara.

Četla jsem: 
Jáma a kyvadlo a jiné povídky - 10 stran


Neděle 28.12.
Tak jsem dnes pokračovala v Alianci. A já tu knihu nesnáším. Je to blbost! A jsem hrozně zklamaná. Ještě počkám, co z toho vyleze. Ale odpoledne jsem si spravila náladu na návštěvě u sestry, Miluju svýho synovce! A on miluje svoji novou vrtačku. :D 

Četla jsem: 
Aliance - 80 stran

Celkem: 316 stran


První týden tedy dopadl mnohem mnohem hůř než jsem očekávala. Ale teď mám až do soboty volno (a kromě Silvestra mě nečekají ani společenské povinnosti), takže doufám, že dočtu Alianci a přečtu Měděného jezdce. Pak budu spokojená. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3