středa 5. listopadu 2014

Nerd TAG


Tentokrát mě do TAGu nikdo nenominoval, ale jelikož se mi moc líbí, tak jsem se rozhodla zapojit též.

1. Nejoblíbenější superhrdina?
Oblíbených jich mám spoustu, ale mojí srdcovkou je Wolverine (a Profesor Xavier a Magneto a...). Nemám ráda Batmana a Kapitána Americu. :-P 

2. Star Trek nebo Star Wars?
Když jsem byla mrňavá, tak jsem sjížděla Star Wars stále dokola.. Ale už jsem je dlouho neviděla. Asi bych to měla napravit :-)

3. Oblíbený/á spisovatel/ka.
Hádej kdo?

4. Marvel nebo DC Comics?
Jelikož miluju Stena Lee, tak je to naprosto zbytečná otázka :-D

5. PS, XBox nebo Wii?
Wiiiiiii :-) Ale ta moje chudinka leží v koutě, jelikož jsem vždycky líná zapnout televizi do zásuvky nebo si nabít baterky do ovladače :-D

6. Oblíbený předmět ve škole?
Asi to bude vypadat divně, ale byla to ruština. Na všech školách. :-) 

7. Harry Potter nebo Pán Prstenů?
Pán prstenů. Ale Harryho taky snesu :-D

8. Oblíbená počítačová hra?
Solomon´s Key. Když jsem byla malá, tak jsme měli jedinej počítač široko daleko, takže se k nám scházeli všichni kamarádi. A tahle hra byla u nás největší hit. :-D

9.Jaká by byla tvoje super síla? 
Asi létání. 

10. Být radši Thor v Bradavicích nebo Harry Potter v Asgardu?
Nechtěla bych být Harrym, ale rozhodně bych se chtěla podívat do Asgardu. 
11. Super síla, kterou máš a je ti úplně na nic?
Dokážu se dotknout loktama za zády. :-D 

12. Jaký kouzelný předmět bys chtěl/a mít? 
Jelikož mi furt do hlavy leze létající koberec a nemůžu proto přijít na nic jinýho, tak řeknu draka. Chci mít draka. I když to není věc. Ale prostě chci mít draka. Draci jsou super. :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3