středa 9. července 2014

Wishlist - červenec 2014

Tentokrát bych vám ráda představila 3 knihy, které teprve mají vyjít, a které mě nejvíce zaujaly. :-)

Čas mezi šitím (vyjde 9. 7. 2014 u nakladatelství Jota)
"Strhující román o zdánlivě obyčejné ženě, která využije svůj talent a odvahu, aby se proměnila v prestižní krejčovou a později v tajnou agentku pracující pro Spojence za druhé světové války."

Tato kniha mě nadchla hlavně obálkou, na které je moje milovaná a nádherná Idda van Muster! <3 A anotace mě taktéž zaujala. Must have!



Usměvavý muž (vyjde 15. 7. 2014 u nakladatelství Host)
"Na silnici se z husté mlhy vynoří židle. Na ní sedí loutka v životní velikosti. Postarší advokát prudce zabrzdí a vystoupí z auta. Je to to poslední, co v životě udělá."

Od Henninga Mankella si chci něco přečíst. A jelikož krimi romány od Hostu se mi zatím líbily všechny, tak věřím, že bude i tahle. 



Asylum (vyjde 16. 7. 2014 u nakladatelství Jota)
"Jakmile tam vstoupíš, ven už nikdy nevyjdeš…"

Vypadá to děsivě. A proč se trochu nebát, že? :-) 






A na co se těšíte vy?




8 komentářů:

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3