sobota 19. července 2014

Květnová chvástačka 2014

Dobře, já vím, že už je červenec, ale když mě toho v květnu přibylo tolik, že jsem si stále říkala, že až budu mít čas, tak se na to vrhnu. Čas jsem sice měla, ale představa té práce mě znechutila, takže příště to budu radši psát na etapy (i když myslím, že jen tak si tolik knih znovu nekoupím :-))

Knihy, které jsem si koupila mimo Svět knihy:
Tyto dvě knihy v ruštině jsem si koupila po cestě do hospody. Jelikož jsme s kamarády měli sraz na Hradčanské, kde bývalo ruské knihkupectví, jala jsem se ho hledat, ale marně. Jakýsi ruský antikvariát jsem našla v Arbatu, kde jsem si nakonec vybrala Mrtvou zónu od S. Kinga a Denní hlídku od Lukjaněnka a Vasiljeva.

Dále tu mám dvě novinová vydání detektivek od Elleryho Queena od Našeho Vojska, která můžete zakoupit v trafikách.

Knihy, které jsem vyhrála:
Květen byl bohatý i na výhry (teda alespoň podle mého). Průvodce špatným sexem jsem vyhrála za křížovku v Horké i studené. Potichu jsem dostala od Magnesie spolu s lístky na Svět knihy. :-)

Úlovky ze Světa knihy:
Věřili byste tomu, že z nošení knih si můžete udělat mozoly? Nezažít to na vlastní kůži, tak nevěřím. Ale ono tahat 6 kilo v pochybných igelitkách není nic moc.
Na Svět knihy jsem měla seznam asi 8 knih, které bych si ráda koupila, ale nakonec z nich mám jen 2. Ostatní jsou takový spontánní nákupy.

U stánku Epochy jsem narazila na autogramiádu Josefa Pecinovského. A jelikož mi bylo líto, že na něj není fronta, rozhodla jsem se, že si koupím Plástev jedu a nechám si ji podepsat. :-) Navíc to téma vypadá velmi zajímavě. Pokračování - Děti plástve I a II jsem si původně chtěla koupit až podle toho, jak se mi bude líbit první díl. Ale pak jsem je našla na databaziknih za skvělou cenu, čemuž nešlo odolat. :-D

Jak psát správně čárky se hodí vždycky. Knihu Ao medvědí muž jsem viděla u někoho v chvástačce, ale bohužel už nevím u koho. Ale za 19,- mě to zaujalo :-D Pro Archiv jsem si cíleně jela a Futurologický kongres jsem si vybrala z antikvariátu. Protože Lem :-D

Další knihou, pro kterou jsem si jela byl Živý na vlastním pohřbu od Arta Paasilinny. Už je to taková moje malá tradice, že pokaždé si od něj na Světě knihy něco koupím (pokud zrovna něco vyjde). :-)

A pak jsem šla opět kolem stánku Epochy a tentokrát tam seděl Viktorín Šulc. A když někdo vypadá tak mile jako on a navíc má tak nádherné jméno, tak se tomu špatně odolává. Jen mi říkal, že ve škole se mu kvůli tomu jménu smáli. :-( Ale do knihy o vraždách mi napsal:  "Hezké počtení." Tak určitě! :-D Knihu vytáhnu za jasného slunečného dne, kde ze stínu nebude moci vyskočit žádný bubák :-D Małe lisy jsem si koupila, protože chci začít číst v polštině (nemusím vám snad říkat, že zatím jsem se ke knize nedostala. Knihu jsem nechala podepsat i mamce, protože bych si přála, aby mamka v polštině četla též. :-)

Nakonec už jsem jen čekala až nadejde čas na sraz. Mezitím jsem se rozhodla uskladnit své kosti ve stánku Českého rozhlasu. A beseda Meteoru byla tak zajímavá, že jsem si musela pořídit ještě dvě knihy. Ano, MUSELA! :-D

Nakonec tu mám ještě jednu knížečku z Levných knih. Spolu se záložkami z Knižního kukátka (s Alenkou a Zaklínačem) a placičkou z Knižního nekonečna, které jsem dostala na poveletržím srazu. Cute! :-*

Konec dobrý, všechno dobré. Lenost překonána a strašák zaplašen. :-) Huráá!

A dobrá rada, co můžete odložit, neodkládejte, bo skončíte jak já :D

Zde ještě všechna zlatíčka po kupě :-)




8 komentářů:

  1. Spontani nakupy :D chapu proc je tech knih tolik :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já jsem se vážně snažila krotit. A naštěstí jsem si vzala jen tolik peněz, kolik jsem si dala jako limit. A dokonce jsem se dostala i domu :D

      Vymazat
  2. To je opravdu pořádá kupa knížek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že se ke knize nedá dostat i čas na přečtení :-D

      Vymazat
  3. Skvělé knížky! :) Archiv jsem (myslím poměrně nedávno) četla a recenzovala, bylo to docela dobré. ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na něj strašně těšila a teď se k němu nemůžu nějak dokopat :D

      Vymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3