úterý 17. června 2014

#ctemedlouhonectene read-a-thon - plán

Tiw z Turning over pages pořádá od 23. - 29.6. 2014 read-a-thon, během kterého byste se měli pustit do knih, které už vám doma leží dlouho.

A já říkám: "JDU DO TOHO!"

A co budu číst?

Své TBR na červen. Solaris je sice letošní přírůstek, ale přeci jen už ho chvilku mám.

Když mrtví mládnou už mám doma dva roky. Tak doufám, že to stihnu přečíst.




Zvlčení - kniha, na kterou se těším od té doby, co ji mám. 10 let! :-D

Dvanáct křesel - tuhle knihu už mám taky pár let. Jednou už jsem ji měla rozečtenou, ale nedočetla jsem ji. Ale v té době jsem nedočítala nic.

Hvězdné deníky 2 mám sice z knihovny, ale půjčené je mám už tři měsíce. Na čase s tím něco dělat.

A to je asi vše. Víc toho asi nestihnu.

A co vy? Zapojíte se taky?

4 komentáře:

  1. Pěkně staré kousky a na Solaris se taky někdy chystám, tak jsem zvědavá, jak se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, moje babičky. :-) Já teď četla pár knížek od Lema a strašně mě byvily, tak doufám, že Solaris bude též. :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Kdysi dávno mi to doporučovala kolegyně, tak doufám, že se mi to taky bude líbit. :-) Kdyžtak pak napíšu, jak se mi to líbilo. :-D

      Vymazat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3