čtvrtek 29. května 2014

Co je u mě nového VI. - Těžký život knihomola

Že knihomolové mají těžký život (a to doslova), jsem se přesvědčila už na Světě knihy, kde jsem se musela tahat se 6 kilogramy knížek. A měla jsem z toho mozoly! Já, která nesáhnu na práci, si udělám mozoly díky svému knihomolství! :-D

A dneska jsem narazila na další problém. Zmenšuje se mi i životní prostor. V pokojíku i v kabelce. Zítra totiž jedu do Prahy na akci Pivo na náplavce (pokud tedy nebude náplavka pod vodou). A jelikož si chci vzít jen malou kabelku, která mi nebude překážet, musela jsem se sbalit minimalisticky...


...takže jsem si vzala malou knihu. Ale chápete, ne? Co kdybych se nudila. V autobuse, když půjde někdo pro pivo/na záchod/nevím kam. Co když osiřím a budu muset zůstat dvě minuty sama? 
Takže peníze jsem si hodila volně, telefony jsem si hodila volně a dokonce se mi tam vešla i propisovačka a papírový kapesníky! Jupí! Takže vlastně kein problem. :-D

Mimochodem...pokud se budete náhodou někdo v okolí náplavky pohybovat, klidně mi napište na mail a domluvíme se. Ráda vás uvidím. :-* 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3