pondělí 12. května 2014

Bout of books read-a-thon

Rozhodla jsem se, že se příští týden zúčastním 10. read-a-thonu. Tedy jen neoficiálně. Jen tak pro radost. A ze zvědavosti. jelikož ještě nevím, kolik budu mít času. Pokud vy byste se chtěli zapojit oficiálně, ještě máte možnost se přihlásit TADY (doufám). :-)

A co že to budu číst?

VÝCHOZÍ STAV 12.5.
1. Hvězdné deníky 1 (Stanisław Lem) (220/335) rozečteno
2. Střet králů 1/2 (George R.R.Martin) (148/459) rozečteno
3. Střet králů 2/2 (George R.R.Martin) (0/491)
4. Hvězdné deníky 2 (Stanisław Lem) (0/286)
5. Nonstop knihkupectví pana Penumbry (312/312)

Pondělí 12.5.
Tak jsem začala dosti tristně, jelikož momentálně vypadám jako slečna na obrázku. Jsem nastydlá a místo čtení radši koukám na filmy a odpočívám. Takže začátek slabší, ale snad se to zlepší.

Četla jsem:
Hvězdné deníky 1 - 40 stran

Úterý 13.5.
Nemoc sice zatím neodešla, ale už jsem kromě spaní dokázala i číst. :-) A jelikož mým cílem je 200 stránek za den, tak uvidíme, jestli se mi to alespoň jednou za tento týden povede.

Četla jsem:
Hvězdné deníky 1 - 66 stran
Střet králů 1/2 - 34 stran

Celkem za úterý: 100 stran
Celkem: 140 stran

Středa 14.5.
Tak jsem nevydržela a rozhodla jsem se, že začnu číst Nonstop knihkupectví pana Penumbry. Chtěla jsem něco na oddech, co by se četlo lehce. Ale že to půjde až tak lehce by mě nenapadlo. :-D

Četla jsem:
Hvězdné deníky 1 - 10 stran
Střet králů 1/2 - 28 stran
Nonstop knihkupectví pana Penumbry - 312 stran - dočteno

Celkem za středu: 350 stran
Celkem: 490 stran

Čtvrtek 15.5.
Tak čtvrtek byl zatím nejhorší den. Takže jsem se rozhodla, že zatím Hvězdné deníky a možná i Střet králů odložím, protože jsou sice skvělé, ale vyžadují pozornost a čas. Takže si přečtu něco lehčího. Tak uvidíme.

Četla jsem:
Hvězdné deníky 1 - 30 stran

Celkem za čtvrtek: 30 stran
Celkem: 520 stran

Pátek 16.5.
Jsem se tak dlouho rozmýšlela, co lehčího bych si mohla přečíst, až jsem z toho nakonec úplně rezignovala. Takže můj velevýkon pokračuje.

Četla jsem:
Střet králů 1/2 - 13 stran

Celkem za pátek: 13 stran
Celkem: 533 stran

Sobota 17.5.
SVĚT KNIHY! Spousty knih jsem koupila, ale nepřečetla jsem ani stránku. SHAME ON ME! Ale když Anette z Bookshelf stories na srazu říkala, že při maratonu zatím nepřečetla nic, tak jsem se uklidnila, že v tom nejsem sama. :-) Asi nejsem ten tip, co se umí hecnout na povel. Příště to zkusím znovu a lépe. :-D

Četla jsem:
Nic

Celkem za sobotu: 0 stran
Celkem: 533 stran

Neděle 18.5.
Nula od nuly pošla.

Četla jsem:
Nic

Celkem za neděli: 0 stran
Celkem: 533 stran

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3