pondělí 19. května 2014

Bout of books read-a-thon - shrnutí

Tak je to za mnou. V tuto dobu jsem si měla oddechnout, zamžourat do denního světla, jít na masáž krčního svalstva a dojít si na oční pro silnější brýle.


Ale ani jedno nepotřebuji. Celý můj read-a-thon byl totiž fiasko. FJASKÓÓÓÓÓ. Miluju to slovo :-D

Nejenže jsem nečetla více než obvykle, já jsem dokonce četla mnohem méně. Dva dny dokonce vůbec a to se snažím každý den přečíst alespoň kousek.

Jedinou světlou výjimkou byla středa, kdy jsem přečetla Nonstop knihkupectví pana Penumbry na jeden zátah. Takže konečný výsledek alespoň nevypadá tak tristně. :-)

Takže:
  • přečetla jsem 533 stran
  • což je v průměru na den 76,14 stran
  • kdyby nebylo středy, přečetla bych tak 250 stran
  • dočetla jsem jen jednu knihu
  • cíl jsem splnila na 20 %

Příštího read-a-thonu bych se chtěla zúčastnit taky, abych si napravila reputaci. Tak doufám, že to zase nebude FJASKÓÓÓÓÓ! ;-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3