úterý 8. dubna 2014

Co je u mě nového II.

Dnes jsem měla narozeniny! A dnešek byl jedním z nejlepších dnů mého života! Wuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaa.. Báječený. Tečka! Všechno to začalo ráno, kdy jsem si řekla, že na youtube prostě svý video dám. Ať je jakýkoli. Děj se vůle boží. Buď se bude líbit nebo ne.

A tady bych chtěla MOC PODĚKOVAT SVÝM 4 ODBĚRATELKÁM! Chápete? 4?!? Sama jsem si říkala, že budu šťastná, když budu mít 10 odběratelů. A myslela jsem, že to bude tak po 50 videích (třeba to tak bude :-)). A může za to jedna báječná skupina na FB o českých a slovenských booktuberech. :-) Kouknout můžete tu :-)
Kdysi jsem sledovala videa beauty vlogerek a strašně se mi to líbilo, ale jakmile jsem narazila na booktubery, uvědomila jsem si, že to je to, co by mě bavilo. A fakt mě to zatím baví!!! :-) A taky mi přibyla pravidelná čtenářka na blogu a dostala jsem 3 komentáře. Neuvěřitelný! MILUJU VÁS!

Můj skvělý den pokračoval tím, že mi přišla přát moje starší sestra. Dala mi i nějaké penízky a to, co jsem si koupila můžete vidět na fotce ;-) 
No a pak následovala přání na FB. Bylo jich tolik, že si člověk připadá jak celebrita. A navíc, já si pokaždé vzpomenu na to nejlepší, co jsem s oním člověkem zažila. :-)
A at least but not last...byla jsem na večeru s Ivo Šmoldasem (taky bych chtěla tak udržet myšlenku/moč), a pak s rodičema na pivu. NEEEEEEEEEEEEJLEEEEEEEEEEEEPŠÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!!!!!

Poselství na závěr:
MILUJTE A CHRAŇTE SVOU RODINU!!! (miliarda vykřičníků) NAVŽDY BUDE TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ!!! GOD SAVE THE FAMILY!

A tady je moje první video :-) A jelikož se mnou nechce youtube spolupracovat, video najdete TADY.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3