středa 2. dubna 2014

Co je u mě nového I.

Rozhodla jsem se, že sem občas napíšu nějaký článek o tom, co je u mě nového.
Teď čtu knihy od Táni Keleové-Vasilkové (večeře je zítra!) a popravdě už je tý romantiky na mě nějak moc. :-) Čte se to sice dobře a emoce prýští, ale teda hlavně ze mne. Pořád nadávám, jak můžou být ty ženský tak pitomý a proč se pořád ve všem tak pitvaj. Něco jako: "Už mi dva dny neřekl, že mě miluje, takže už mě asi nemiluje." No, asi jsem poloviční chlap. :-) Prostě větší nervák než nějaký krvák :-)

Zakázala bych prodávat knihy za směšnou cenu. Hlavně ty u nás v knihovně! Nemám to kam dávat! Dnes jsem tam tři vypůjčené knihy vracela, čtyři jsem si naopak zase vypůjčila a navíc jsem si 3 koupila! Z toho dvě už mám!!! Posunula jsem se o další level výš. (Ale vůbec nevím, proč to dělám!) Obdivuji všechny, kteří mají své knihy úhledně srovnané podle velikosti/žánru/barvy (to je fuk). U mě se knihy válejí všude. Na stole/pod stolem/u postele/v posteli/v batohu/v poličce/a vlastně všude tam, kde je zrovna místo. Ale jednou mám slíbenou knihovnu přes celou zeď. Ale možná do tý doby budu potřebovat ty zdi dvě. :-)

"Ahoj, jsem Radynka, jsem bookaholic."



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3