úterý 11. března 2014

Únorová chvástačka 2014

Jupí! Za únor se u mě zabydlelo 10 knížek, což je na moje poměry dost. Ale nestěžuji si. Za všechno mohla jedna jediná, která navíc nebyla pro mě. Já za to vlastně vůůůůůbec nemůžu. :-)

Můj přítel teď totiž čte Mládí v hajzlu (C.D.Payne) a chyběl mu poslední 7. díl. Tak jsem se rozhodla, že mu ho, z čisté lásky k němu, koupím. Jela jsem do Prahy, kde na mě v knihkupectví vybafla Velká kniha čůrání (Jakub Plachý). Před nějakou dobou jsem na FB viděla tohle video, které mě hodně pobavilo:


Takže jsem po ní s nadšením sáhla. Ale jelikož v tom knihkupectví bylo hooodně lidí (a moje sociální fobie se začala hlásit o slovo), nechtělo se mi tam nic hledat a radši jsem rychle vypadla.



Proto jsem se rozhodla, že ji objednám přes internet z buxu. Chtěla jsem si k ní objednat ještě Ústřičkovu smutnou smrt, u které se čekalo na dotisk, ale nějak ji pořád neměli. Tak jsem se rozhodla, že čekat nebudu a raději si pořídím nějaké knížky z výprodeje.

Vybrala jsem si tam Strom (Judy Pascoe), Potkani a vlci (Grzegorz Gortat) a to je vše...
Nééé, kecám. Samozřejmě jsem si taky koupila i Volání netvora (Patrick Ness), i když v té době jsem ještě ani netušila, že je to mezi knižními blogery tak populární. :-)

A když jsem přečetla Volání netvora, které se mi vcelku líbilo, musela jsem využít příležitosti a objednat si ve slevě ještě trilogii Chaos. A když jsem si už něco objednávala, přihodila jsem ještě 2 knihy: Coco & Igor (Chris Greenhalgh) a Nejostřejší pokrmy tatarské kuchyně (Alina Bronsky).

A pak jsem se dozvěděla, že Ústřičkův dotisk už vyšel (ať žije zákon schválnosti), takže jsem si ho objednala u nás v knihkupectví. A je to úúúúúúúúúúžasný. <3

A jak jste dopadli v únoru vy?







Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší. Odpovídám se zpožděním. Mějte strpení. <3